Vall de Pi
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Salutacions i preguntes

2 participantes

Ir abajo

Salutacions i preguntes Empty Salutacions i preguntes

Missatge  joan-pere Ds Gen 07 2012, 23:42

Bona tarda,

Me dic Joan-Pere (Jean-Pierre en francès) i m'estic en França, en el poble de Corrèze.
Escric sobre aquest forum perquè estic fent la genealogia de la meva àvia que va néixer a Pi el 1911 i morir a Port-Vendres (Catalunya Nord) al mes de febrer 2011. Es deia Antònia Ribot i Saleta, i era filla de Genis Ribot i Tula i de Merced Saleta i Cerdà.
Des que va morir, vaig decidir visitar Pi (vinguí al mes d'octubre 2011) i també fer la seva genealogia. Gràcies a un cosí llunyà que s'està a Barcelona, vaig poder obtenir moltes informacions pel que fa al costat maternal de la meva àvia i sobretot noms de famílies vinculades. Són els següents : Cerdà i Travé ; Saleta i Muntaner ; Casanobas/Casanoves ; Clot ; Cerdà i Bonfill ; Ginesta i Comas ; Travé i Bada ; Millet ; Salvador ; Llató i Pallares ; Pich. Totes aquestes famílies són de Pi o de pobles al voltant (Prullans, Montellà, Nas).
Voldria doncs saber si conegueu persones que tenen aquests noms, o que són vinculats a n'aquestes famílies. M'agradaria contactar amb ells per saber si posseeixin documents o informacions que puguin ajudar-me a més conéixer els meus ascendents.
Tornaré a venir a Pi al començament del mes de març, en anar a la Seu d'Urgell per continuar les meves recerques.
Gràcies.

PS : si coneixeu gent vinculada amb les famílies Ribot i Tula, també m'interessa.

joan-pere

Nombre de missatges : 3
Location : Corrèze, France
Registration date : 07/01/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions i preguntes Empty Genealogia d'habitants de Pi

Missatge  Xavier Dt Gen 10 2012, 10:40

Sr. Joan-Pere, crec que el podem ajudar. Envii'ns un correu electrònic a info@valldepi.cat i li contestarem.
Fins aviat.

Xavier

Nombre de missatges : 9
Location : Pi (Cerdanya)
Registration date : 07/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions i preguntes Empty Re: Salutacions i preguntes

Missatge  joan-pere Dt Gen 10 2012, 23:41

Gràcies, us enviaré un correu demà.

joan-pere

Nombre de missatges : 3
Location : Corrèze, France
Registration date : 07/01/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions i preguntes Empty Genealogia de Saleta a Pi

Missatge  Xavier Dg Gen 15 2012, 00:09

Jean-Pierre,
El correu que m'has enviat enviat és un gmail amb terminació .fr i me l'han retornat. Te l'he enviat de nou amb terminació .com i també me l'han retornat... Només necessito que omplis el formulari de la pàgina de CONTACTEU amb el teu correu correcte i cap problema més.
Gràcies.

Xavier

Nombre de missatges : 9
Location : Pi (Cerdanya)
Registration date : 07/09/2007

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions i preguntes Empty Re: Salutacions i preguntes

Missatge  joan-pere Dg Gen 15 2012, 23:02

Xavier,
No hi ha cap problema, he be rebut el correu que m'has enviat, i la terminació correcta és efectivament .com. Me sorpren que te l'hagin retornat, ja que l'he rebut correctament.

joan-pere

Nombre de missatges : 3
Location : Corrèze, France
Registration date : 07/01/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions i preguntes Empty Re: Salutacions i preguntes

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum